Husorden

Vores nye klublokale – Klubhus, i JYSK park har fået navnet: ”Søholthuset”

Ansvar, åbningstider og post

Ansvarlig for ”Søholthuset” – Styregruppen:
Karsten Dahl – Formand
Jørgen Refsgaard – Kasserer

Åbningstider:
Mandag til torsdag:
Fredag:
Lørdag:
Søndag:

Klokken
13.00 – 20.00
13.00 – 17.00
08.00 – 18.00
10.00 – 16.00

Uden for åbningstiden skal der anvendes ”brik” med kode for at få adgang til Søholthuset.

Tilsyn, daglig kontakt og rengøring – ”Søholthuset”
Det varetages af driftsgruppen:
Else Skov
Frank Lund
Kent Lauersen

Med reference til styregruppen for ”Søholthuset”

Post til Silkeborg IF
Det er aftalt med SIF Invest, at de modtager post til Idrætsforeningen. Post fordeles i ”dueslag”

Nøgler og adgang til ”Søholthuset”

Nøgler + adgangskoder.

  • Afdelingernes Formand/kvinde godkender de ledere der skal have nøgle til ”Søholthuset”.
  • Afdelingsformand fremsender 1 gang årligt en revideret liste med de der skal have adgang til klublokale. Liste sendes til ”Formand for styregruppe” – Karsten Dahl.
  • Ansvar for udlevering og oprettelse af koder og ”brik” for adgang til ”Søholthuset”, varetages af Svend Ove Grønning. E-mail: aasog@webspeed.dk , Mobil: 4062 7774
  • Hvis man herudover ønsker at give en leder adgang, så sender Afdelingsformanden en mail til Svend Ove Grønning med: Navn, Funktion (Træner U11/ Holdleder…) adresse, mailadresse og mobilnummer. Herefter modtager leder direkte besked fra Sv. Ove.
  • Al kommunikation om nøgler og adgangskoder varetages af Sv. Ove. Den enkelte afdelings skal ikke kontakte Teknisk Chef for Jysk Park, Bjarne Skov, som koder nøglebrik!
  • Nøglebrikker udleveres efter følgende retningslinjer:
    • ”Søholthuset” vores Klubhus. – Alle ledere som er godkendt af afdelingernes bestyrelse eller af FU.
    • ”Finn’s Arkiv” i Klubhus. – Hovedformand, FU, Styregruppe, Driftsgruppe.
  • ”Depot på Gang” JYSK Park – Hovedformand, Finn Mølgaard, Driftsgruppe og Styregruppe

”Afdelingernes Depot” – Afdelingers skabe. Bestyrelse, Trænere og ledere fra de afdelinger der har skabe. Lister udarbejdes af afdelingerne (Fodbold, Håndbold, Q-Fodbold, Badminton). Styregruppe og Driftsgruppe

Booking af lokale

Booking foretages via hjemmesiden

Huset har to mødelokaler – det lille “Mødelokale 1” der har plads til 16 personer og det store “Mødelokale 2”. der har plads 20 personer. Lokalerne kan reserveres i reservationssystemet, der findes på vores hjemmeside under Søholthuset og menupunktet “Booking af mødelokale”.

Hvis man ønsker at reservere hele klubhuset, herunder at afholde større arrangementer for afdelingen, så skal det ske ved henvendelse til ”Styregruppen”

Klublokalet kan udelukkende bruges til interne foreningsarrangementer og møder, og ikke private fester/arrangementer

Mad & Drikke

Køb af drikkevarer

  • Køb af:
    • Øl: 20,00 DKK
    • Sodavand: 10,00 DKK
    • Kop kaffe/the: 5,00 DKK
    • Kande kaffe/the: 40.00 DKK

Betaling: Der kan betales med MobilePay til nummer 74961 og der er forsøgsvis opstillet en betalingskasse.

Brug af klubhus

Retningslinjer

  • Der må ikke medbringes mad i klubhuset. Mad skal købes i ”Cafè Carlsberg”. Mad i forbindelse med møder, fester, generalforsamling, stævner, uddannelse osv. Købes altid i ”Cafè Carlsberg”.
  • Eneste undtagelse er, når medlemmer kommer fra skole, så må de spise deres medbragte madpakke.
  • Når andre klubber/hold kommer på besøg, så købes mad og drikke i ”Cafè Carlsberg” – som i andre klubber!
  • Overnatning i klublokalet er ikke tilladt. 
  • Klublokalet må ikke benyttes som depot eller opbevaringssted.
  • Husdyr må ikke medbringes i klublokalet.
  • Rygning er ikke tilladt i klublokalet. 

Man afleverer altid lokalerne i ryddet stand, med afryddede og rene borde, og stolene på plads. Ved fester er kravet, at man foretager oprydning og rengøring herunder også af køkken og toilet.

SIF Nyhedsbrev
Få nyheder fra SIF om lige præcis det, du helst vil læse om.